Poznaliśmy wysokopoziomowo siedem Guiding Principles
Zastanowiliśmy się nad zastosowaniami GP w praktyce
Omówiliśmy jak GP korespondują z innymi dobrymi praktykami/metodami
IT Support Manager @ Brown Brothers Harriman
Entuzjasta zarządzania usługami IT z pozytywnym i otwartym podejściem do ludzi oraz szeroką wiedzą z zakresu zarządzania usługami IT i projektami. Zawsze szuka możliwości poprawy połączeń między światem IT i Biznesu.
Ma doświadczenie w dostarczaniu usług w różnych sektorach biznesu (Outsourcing IT, Telekomunikacja, Finanse) oraz zarządzaniu globalnymi usługami i codziennymi operacjami IT.
Posiada duże doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i doskonaleniu IT Service Management Processes (m.in. Incident Management, Problem Management, Event Management, Change
Management, Release Management, Availability & Capacity Management, Service Level Management, Continual Service Improvement).
Odnoszący sukcesy i doświadczony lider, motywator z dobrymi umiejętnościami interpersonalnymi i komunikacyjnymi.
Zmotywowany do ciągłego rozwoju i ulepszania wszystkiego, co nas otacza.