Chcesz poprawiać współpracę i komunikację w zespole? Nauczyć się szybciej reagować oraz zwiększyć efektywność w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych? Witaj w fascynującym świecie symulacji Solve.
Podczas 4-godzinnego demo szkolenia, damy ci możliwość sprawdzenia swoich umiejętności pracy w grupie i rozwiązania problemu w niedziałającym robocie. Pokrótce pokażemy ci metodę systematycznego podejścia do rozwiązania incydentu czy problemu i znalezienia przyczyny.
Podczas szkolenia zasymulujemy różne scenariusze, w których udoskonalimy Twoje umiejętności rozwiązywania incydentów. W jednym skoncentrujemy się na twoim sposobie radzenia sobie z incydentami, pracy zespołowej i komunikacji przy rozwiązywaniu problemów, w innym na obserwacji, jakości i umiejętności zbierania informacji, która prowadzi do szybszego i dobrego jakościowo rozwiązania.
Czego nauczysz się na szkoleniu?
1. Współpracy i komunikacji przy rozwiązywaniu incydentów i problemów
2. Jak szybko i z minimalnym ryzykiem przywrócić usługę/produkcję do działania
3. Poprawisz jakość dokumentacji incydentów
4. Zbudujesz kompetencje pozwalające na szybkie znalezienie przyczyny źródłowej i wdrożenie permanentnego rozwiązania
Liczba miejsc ograniczona! Zgłoszenia na szkolenie będą podlegały weryfikacji.
Senior Digital Product Manager - Online Sales @ Rockwool
Około 20 lat doświadczenia w IT. Ostatnie kilka lat pełnił role leaderskie, zarządzając zespołami świadczącymi usługi wspierania i rozwoju oprogramowania. Aktywnie zaangażowany w wymianę wiedzy i doświadczeń w organizacji jak i poza nimi. Od kilku lat trener ITIL, DevOps, Problem Solving.
1 spotkanie. Szanujemy Twój czas. Warsztat odbywa się w określony dzień.
3-4 godziny. Otrzymujesz praktyczną wiedzę, dużo przykładów opartych na real case studies.
15-lat doświadczenia. Spotkanie prowadzi i moderuje trener-praktyk z dużym doświadczeniem w branży IT.
12 osób. Zamknięta grupa, to okazja do networkingu i wymiany doświadczeń.
Włączone kamerki i mikrofony. Szkolenia odbywa się przy pełnym zaangażowaniu uczestników.